pokonaj przeciwników , potwory i przeszkody na twojej drodze by stać się mistrzem
A oto czary do wyboru , których może nauczyć was czarodziej :
od LVL 2 kula wody -10 MP
opis:
Używający czaru .wyciąga ręce przed siebie , ręce powinny być złączone , odrywa od siebie jedynie dłonie , jednak są złączone w nadgarstkach , palce są rozsunięte. W tym momęcie trzeba się bardzo skupić , zamknąć oczy i wyobrazić sobie cel a zaraz potem kulę wody. Potem już łatwo , układamy dłonie w pięści ( nie wiem jak to ułożyć ) i jak najszybciej rozkładamy je do normalnej pozycji. Powinna wystrzelić kula wody którea będzie podążać za celem.
od LVL 2 promień nasienny -10 MP
opis:
bardzo prosty czar . wyciągamy przed siebie (lub w kierunku celu) rękę z wyprostowanym jedynie palcem wskazującym. Zbieramy energię (lub jeżali ktoś to tak narywa "magię") w opuszku palca i tuż przed palcem powinna pojawić się mała świecąca kulka. Z kulki wystrzeliwuje również zielony promień. Od miejsca trafienia , po celu (przciwniku) zaczynają rozchodzić się rośliny. przestają dopiero kiedy przeciwnik jest już sztywny i nie może się ruszać. To łatwy sposób na wychodowanie sobie ogródka .
od LVL 3 Kula ognia -15 MP
opis:
Dokładnie tak jak przy kuli wody tylko efekt bardziej niebezpieczny.
od LVL 5 chmura lodu -25 MP
opis:
zbierz w ustach powietrze , zbiebrz energię (magię) i podczas wydechu wyleci chmuza zimnego powietrza zdolnego zamrażać.
od LVL 10 niszczący grzmot -40 MP
opis:
Wyciągnij rękę do tyłu , skóp w niej energię i z rozmachu z jak największą prędkością wskaż cel (jeżeli jest za tobą zrób obrót). Cel zostanie uderzony grzmotem.
od LVL 13 słodki dym -50 MP
opis:
Trzeba się skupić , z resztą jak przy każdym czarze . Z cłego twojego ciała zaczyna się wydobywać słodki dym , jeżeli ktoś się go nawdycha , to zasypia.
od 15 LVL bariera -70 MP
opis:
Skupiasz się , to wie już chyba każdy . ręce trzymasz blisko siebie , ale z szeroko rozłożonymi palcami i uwalniasz energie którą musisz ukształtować (wyobraźnią) w półkole naokoło ciebie (lub koło)
od 17 LVL aura - 100 MP
opis:
Skup w sobie energię a następnie wyzwól ją na danym obiekcie który chcesaz wzmocnić (rzecz lub osoba)
Offline